Аспіранти та студенти нашої кафедри проходять наукове стажування в Словацькій Республіці

Аспірант нашої кафедри Павло Рибалка виграв грант на здобуття Національної стипендіальної програми Словацької республіки. Із 1 лютого він розпочав наукову роботу на факультеті Виробничих технологій Технічного університету м. Кошице (м. Прешов, Словаччина). 

Дослідження Павла Рибалки присвячене експериментальному дослідженню якості та точності обробки отворів зі шпонковими пазами. Стажування проходить відповідно до попередньо затвердженого плану наукового дослідження, а отримані результати будуть використані в дисертаційній роботі.

За словами декана факультету ТеСЕТ Олександра Гусака: «Це не перший кандидат від факультету, який став стипендіатом. Наукові зв’язки з факультетом виробничих технологій Технічного університету м. Кошице ми розвиваємо вже декілька років. У 2016 році загалом відбулося 8 мобільностей студентів, аспірантів, науково-педагогічних працівників».

mNaZ0_6E8kk 0v202QZdN5w V1Ppstbo_1c

В цей же час студенти Ілля та Микита Косови розпочали навчання на факультеті виробничих технологій Технічного університету м. Кошице (м. Прешов, Словаччина).

Під час навчання студенти вивчають дисципліни професійного спрямування та проводять наукові дослідження під спільним науковим керівництвом доцента кафедри ТМВІ СумДУ Віталія Іванова та професора кафедри виробничих технологій Технічного університету м. Кошице Йожефа Зайця.

За словами учасників програми академічної мобільності: «Перед нами стоїть завдання щодо дослідження верстатних пристроїв для деталей складної форми на багатокоординатному обладнанні. Такі деталі широко застосовується в автомобілебудуванні – галузі, важливій для Словаччини.  В Технічному університеті, як і в СумДУ, широко застосовується практико-орієнтований підхід до навчання. На практичних заняттях ми моделюємо деталі, призначаємо параметри багатокоординатної обробки та розробляємо відповідні керуючі програми для верстатів із ЧПК, контролюємо відповідні точнісні параметри. У цілому – це нові знання, нові навички, емоції та відчуття».

vc9D_PC98Uw

Comments are closed